joi, 24 mai 2012

STUDENT/A la Academia Tehnica Militara!

 "Am doar 18 ani, sunt nebun, iubesc si nu am bani. Nimeni nu-mi sta in drum, am soseaua mea, doar c-un singur sens, ma va duce undeva. Bacu' l-am luat usor, am copiat la mate' si la sport. Scoala s-a terminat, libertate frate, poate facultate si viata de noapte" 

Ei bine, viata in academie nu-i asa usoara, spre deosebire de cea a studentilor din facultatile civile. In randul oricarui student apare o frustrare cand vine vorba de dificultatea facultatii sale. Dar nu aceeasi ca cea a studentilor din Academia Tehnica  Militara (ATM), ultimii care incheie anul universitar. Spre deosebire de facultatile civile care au intre 3-4 luni vacanta, noi avem doar una. Ganditi-va cum e sa vedeti ca absolut toata lumea pe care o cunoasteti, toti prietenii vostrii,  sunt in vacanta, la munte sau la mare, in cluburi, pe plaja, petrecand iar voi mai aveti cel putin o luna pana terminati anul universitar.

Facultatea nu este nici una usoara. Nu spun ca este la fel de grea precum Medicina sau la fel de usoara precum ASE-ul, nu. 
Dar, cu siguranta, este mai grea decat Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Politehnicii.


Tin sa fac referire la aceasta facultate pentru ca am auzit deja prea multi studenti de la aceasta facultate care se tot plang, se vaita, ca la ei e iadul de pe pamant iar alta facultate mai grea ca a lor in tara nu e.


Gresit dragilor! Nu inteleg de ce aveti parerea asta pentru ca pana la urma (1) avem relativ aceleasi discipline. (2), cu totii stim ca pregatirea in academie intr-o academie este mult mai serioasa decat cea dintr-o facultate civila(spre deosebire de voi, la noi nu trec studenti ca gasca prin apa).(3) sa nu aducem in discutie admiterea, pe care, a voastra, o poate lua si un elev de clasa a 9-a; nu-i de mirare ca la voi intra 200 de studenti cu media 10. (4) Avem cel putin 2 luni in plus de cursuri per an fata de voi. Singura deosebire majora este aceea ca noi, pe langa facultatea trebuie sa avem grija si de partea ce tine de academie(sectoare, incadrare in program, etc).


DECI?!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu